Czy Twój blog biznesowy jest nowy, czy masz już blog firmowy, który po prostu nie generuje pożądanego ruchu?

Ponieważ w końcu brak ruchu często oznacza mniej interesów — a mniej interesów może oznaczać dużą, starą, pomarszczoną twarz, a nikt nie chce mieć takiej wielkiej, starej, pomarszczonej twarzy.

Pamiętam, jak w przeszłości poświęcałem wiele godzin na blogowanie. Skończyłbym pisać post na blogu, a następnie z dumą kliknąłem przycisk publikowania i czekałem, aż mój blog zostanie umieszczony na pierwszej stronie Google lub przynajmniej zobaczę wzrost ruchu w mojej witrynie.

Czasami wszystko działało idealnie, a innym razem wydawało się, że w ogóle nie działa.

Krótko mówiąc, jeśli spędzałem godziny pisząc post na blogu, piękny, dobrze przemyślany, dobrze napisany post – i nic z tego nie wyciągnąłem, rozczarowanie było czymś wielkim. To znaczy, bądźmy szczerzy, to była naprawdę strata czasu.

Od tamtego czasu nauczyłem się jednak kilku rzeczy, które pomogły mi drastycznie zwiększyć sukces moich blogów. A dzisiaj zamierzam podzielić się z wami 12 rzeczami, które mogą sprawić, że blogi biznesowe będą robiły to, do czego były przeznaczone – uzyskać ruch, ekspozycję, interakcję i cóż, uśmiechnięte buźki.

Dodaj komentarz